Jak funguje objednávkový systém ORDIS?

Proč Ordis?

Zvýšení prodejnosti vašeho zboží díky přiblížení se zákazníkovi formou rychlého a dostupného objednávkového systému. Komfortní sběr objednávek od zákazníků ve třech variantách dle vaši potřeby:
– rychlé a transparent-ní řešení pro vaše zákazníky, kteří vás potřebují mít stále po ruce,
– mobilní řešení pro obchodní zástupce,
– pohodlné řešení pro vaše zákazníky, formou e-shopu.

Jak Ordis funguje?

Na začátku u vás provedeme instalaci a napojení na váš skladový software. Přitom ORDIS nastavíme přesně tak, jak potřebujete.
Toto je podrobněji popsáno v sekci Jak ho získat.
Výsledkem je, že máte na svém PC nainstalovaný ORDIS MANAGER, který se pravidelně, např. každou noc spustí a natáhne si data z vašeho skladového programu (zboží, ceny, individuální ceny, odběratele, faktury apod.).

Co budete dělat vy?

Vy si v ORDIS MANAGERU doplňujete údaje, které chcete v ORDISU zobrazovat, ale do vašeho skladového softwaru vyplnit nejdou, např. obrázky, PDF přílohy, popisky zboží apod.
Pokud lze všechny potřebné údaje natáhnout z vašeho skladu, tak ORDIS MANAGERA nemusíte nikdy spustit.
Seznam skladových softwarů, na které už jsme se napojili naleznete zde.

Co budou dělat vaši zákazníci?

Vaši zákazníci objednávají buď přes ORDIS KLIENTA (program nainstalovaný na jejich PC) nebo přes e-shop.
Přihlašují se pod svým jménem a heslem a vidí svoje ceny i v případě, že mají speciální individuální ceny nebo slevy.
Když odešlou objednávku, tak ji zpracuje program ORDIS SERVER, který je rovněž nainstalovaný u vás.
ORDIS SERVER objednávku rozkóduje, zazálohuje a zapíše ji do vašeho skladového softwaru mezi ostatní přijaté objednávky. Zároveň pošle zákazníkovi mailem potvrzení, že objednávka byla přijata do systému.

Co obchodní zástupci?

Máte-li obchodníky, dáte jim notebooky s ORDIS DEALEREM a oni mohou objíždět své zákazníky a pořizovat u nich objednávky bez připojení k internetu. Až se připojí, odešlou vám objednávky a ty budou zpracovány stejně jako objednávky z ORDIS KLIENTA a ORDIS E-SHOPU.

Když nastane problém?

S většinou našich zákazníků máme sepsanou smlouvu o dlouhodobé údržbě. Těmto zákazníkům okamžitě řešíme veškeré problémy a drobné požadavky zdarma v rámci pravidelného poplatku.
Každému se snažíme vyhovět a jsme schopni doprogramovat prakticky cokoliv, co by vám v ORDISU chybělo.