Jak funguje objednávkový systém ORDIS?

Díky unikátnímu objednávkovému systému můžete zvýšit prodejnost Vašeho zboží díky přiblížení se zákazníkovi. Komfortní sběr objednávek od zákazníků probíhá ve třech variantách dle vaší potřeby:

  • rychlé a transparent-ní řešení pro vaše zákazníky, kteří vás potřebují mít stále po ruce,
  • mobilní řešení pro obchodní zástupce,
  • pohodlné řešení pro vaše zákazníky, formou e-shopu.

Jak funguje?

Na začátku u vás provedeme instalaci a napojení na váš skladový software. Přitom ORDIS nastavíme přesně tak, jak potřebujete.
Výsledkem je, že máte na svém počítači nainstalovaný ORDIS MANAGER, který se pravidelně, například každou noc spustí a natáhne si data z vašeho skladového programu (zboží, ceny, individuální ceny, odběratele, faktury a další).

Co budete dělat vy?

Vy si v ORDIS MANAGERU doplňujete údaje, které chcete v ORDISU zobrazovat, ale do vašeho skladového softwaru vyplnit nejdou, například obrázky, PDF přílohy, popisky zboží. Pokud lze všechny potřebné údaje natáhnout z vašeho skladu, tak ORDIS MANAGERA nemusíte nikdy spustit. Seznam skladových softwarů, na které už jsme se napojili naleznete zde.

Co budou dělat vaši zákazníci?

Vaši zákazníci objednávají buď přes ORDIS KLIENTA (program nainstalovaný na jejich počítači) nebo přes e-shop.
Přihlašují se pod svým jménem a heslem a vidí svoje ceny i v případě, že mají speciální individuální ceny nebo slevy.
Když odešlou objednávku, tak ji zpracuje program ORDIS SERVER, který je rovněž nainstalovaný u vás.
ORDIS SERVER objednávku rozkóduje, zazálohuje a zapíše ji do vašeho skladového softwaru mezi ostatní přijaté objednávky. Zároveň pošle zákazníkovi mailem potvrzení, že objednávka byla přijata do systému.

Co obchodní zástupci?

Máte-li obchodníky, dáte jim notebooky s ORDIS DEALEREM a oni mohou objíždět své zákazníky a pořizovat u nich objednávky bez připojení k internetu. Až se připojí, odešlou vám objednávky a ty budou zpracovány stejně jako objednávky z ORDIS KLIENTA a ORDIS E-SHOPU.

Když nastane problém?

S většinou našich zákazníků máme sepsanou smlouvu o dlouhodobé údržbě. Těmto zákazníkům okamžitě řešíme veškeré problémy a drobné požadavky zdarma v rámci pravidelného poplatku. Každému se snažíme vyhovět a jsme schopni doprogramovat prakticky cokoliv, co by vám v ORDISU chybělo.