Funkce ORDIS E-shopu

Funkce ORDIS E-shopu

V naší nabídce je více jak 100 funkcí, které Vám můžeme nabídnou pro Váš e-shop. ORDIS E-shop je v neustálém vývoji a díky tomu se naše nabídka rozšiřuje každým dnem. Naši programátoři sledují novinky na půdě e-commerce a vyvíjí nové funkce na základě světových trendů.

Základ našeho e-shopu tvoří jádro, které obsahuje nezbytné funkce pro správné fungování e-shopu. V nabídce máme celou řadu rozšíření a nadstavbových prvků. Dokážeme do něj implementovat jakoukoliv moderní funkci dle Vašich požadavků. V následujícím přehledu jsou uvedeny některé funkce z široké nabídky:


 

1. Vyhledávání

Vyhledávání na Vašeho e-shopu zajistí zákazníkům rychlé vyhledání přesně toho, co potřebují. Našeptávač urychluje hledání a zvyšuje konverze a tržby. Zatímco uživatel píše text, jsou mu nabízeny možnosti, které odpovídají již napsanému textu. Našeptávány jsou konkrétní produkty.

 

vyhledavani

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


2. Drobečková navigace

Drobečková navigace je pomocný navigační prvek, který usnadňuje orientaci návštěvníka stránek. Uživatel jasně vidí, kde se nachází a může se jednoduše vrátit přes navštívené sekce.

drobečková navigace

 

 


3. Kategorie

Kategorie e-shopu slouží ke snadnému třídění nabízených produktů či služeb. Pokud je zboží v e-shopu potřeba dále třídit, pak můžete využít zanoření do podkategorií libovolné úrovně. Ke kategoriím lze vložit textový popis, obrázek či slider.

Kategorie mohou být zobrazovány buďto ve vodorovné podobě nebo pomocí stromu kategorií.

kategoriekategorieobrazky

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


4. Menu

Jednotlivé stránky menu můžete vkládat přes administraci e-shopu. Základní administrace umí dvě rozdílná menu. Stránky můžeme vkládat i do sebe a to do druhé úrovně. Z menu můžete odkázat na libovolnou stránku i mimo vlastní web. Texty se editují přes HTML editor.


menu

 


5. Řazení a rozšířené filtrování

Zákazníci mohou na e-shopu řadit produkty podle názvu nebo například od nejlevnějšího produktu po nejdražší. K vyhledání přesného produktu podle jejich představ slouží také rozšířené filtrování či omezení ceny pomocí posuvníku.

razenirozsirenefiltrovani

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


6. Stránkování

U výpisu produktů lze použít klasické stránkování.

strankovani

 

 


7. Nekonečné zobrazení

Zákazníci si díky nekonečnému zobrazení mohou prohlížet nekonečné množství Vaších produktů a zůstat přitom na jedné stránce.

nekonecnezobrazeni

 

 

 

 


8. Detail produktu

V detailu produktu jsou zobrazovány podrobné informace o produktu. Může zde být zobrazen kód produktu, cena, skladová dostupnost, vlastnosti a další. K produktu lze přidat i alternativní a doporučené produkty.

detailproduktu

 


9. Varianty produktů

Varianty produktů vyřeší různé velikosti zboží, barvy nebo například příchuť.

varianty

 

 

 

 

 

 

 

 

 


10. Zobrazení produktů

Při výpisu produktů jsou na e-shopu zobrazeny produkty s fotkou a vybranými informacemi. Produkty lez zobrazit v boxech nebo vypsat řádkově.

produktyprodukty2

 


11. Ceny

V rámci e-shopu je možné poskytovat různé množstevní slevy, individuální ceny, bonusové programy nebo minimální nákupy.

ceny


12. Oblíbené položky

U registrovaných zákazníků je možné využívat oblíbené položky. Označené položky budou mít vždy po ruce.

oblibene2oblibene

 

 

 

 

 

 

 

 

 


13. Objednávky

Dopřejte svým zákazníkům zrychlené objednání pomocí kódu zboží nebo sledování stavu objednávek.
objednavky


14. Články

K provozování e-shopu také patří tvorba článků. Blogování pomůže přivést na váš obchod více zákazníků. Články je možné vkládat v administraci a lze je třídit do kategorií.

blog


15. Responzivní e-shop

V dnešní době chodí na e-shopy potencionální zákazníci z různých zařízení. Mít přizpůsobený e-shop každému rozlišení displeje je pořád možnou konkurenční výhodou. Návštěvníci se rychleji na Vašem e-shopu orientují a nakupování je pro ně daleko pohodlnější. Internetové vyhledávače optimalizované weby zvýhodňují ve vyhledávání a vy se tak dostanete k širší skupině Vašich zákazníků. To vše pro Vás bude znamenat větší množství objednávek.

a. Velký monitor

grafikavetsi

 


b. Menší monitor

grafikamensi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


c. Mobilní verze

grafikamobil

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

16. Bannery, slidery

Sliderem rozumíme ,,snímkovač”, což je efektivní střídání fotografií, grafiky či jiného obsahu. Je možné ho vložit na úvodní stránku pomocí shortcode. Slider lze přidat v administraci také ke každé kategorii. Na každý slide lze umístit odkaz.

Některé důležité informace, které chceme mít dobře viditelné, můžeme umístit jako postranní bannery. Mohou sloužit jako navigační prvky, prostor pro důležité informace nebo třeba reklamu. Tyto bannery mohou odkazovat na libovolnou stránku.

banneryslidery

 

 


17. Sledování balíků

Na e-shopu mohou uživatelé po vybrání přepravce a zadání čísla balíku sledovat svoji zásilku. E-shop přesměruje uživatele na web přepravce s již vyplněným číslem balíku.

sledovanibaliku

 

 

 

 

 


18. Patička stránky

Patička není jen grafický doplněk, ale především důležitý zdroj informací. Upravuje se v administraci e-shopu a je standardně rozdělena do 3 až 4 boxů. Pomocí shortcode lze do patičky vložit menu. Celý obsah patičky je pak editovaný přes HTML editor.

paticka