MODUL KLIENT

Klient je součást systému Ordis, kterou používají odběratelé. Je to samostatný spustitelný program, který si zákazník nainstaluje z dodaného CD nebo z Internetu.

Aplikaci je velice jednoduché, takže pomocí ní mohou objednávat i osoby s nízkými znalostmi ovládání počítače. Klient je optimalizován tak, aby vytváření objednávek bylo maximálně rychlé a pohodlné.

Obrovskou výhodou je, že zákazník nemusí být připojen k Internetu po celou dobu vytváření objednávky. K Internetu se musí připojit pouze při stažení nového ceníku, resp. obrázků, a potom při odeslání hotové objednávky nebo celé dávky objednávek.

Objednávku je možno vytvářet pouze pomocí klávesnice bez použití myši, což přispívá k vyšší rychlosti. K dispozici je vyhledávání podle názvu nebo čárkového kódu. Je možné využít i čtečky čárového kódu.

Program má dále informaci o tom, zda dodavatel umístil na internet nový obrázek zboží nebo ten původní změnil. Vše zobrazuje pomocí malých ikonek u každé položky zboží. Obrázky zboží si zákazník může stáhnout na požádání, a to buď pouze vybrané obrázky, nebo všechny nové obrázky.

Odběratelé si navíc mohou doobjednat modul Optis pro automatické vytváření objednávek s napojením na vlastní účetní systém. Tento modul navíc nabízí různé přehledy, upozorňuje na docházející zásobu zboží nebo naopak na zboží, jehož zásoba je příliš vysoká ve vztahu k prodejům. Pomocí tohoto modulu je možno objednávat zboží i u jiných dodavatelů, například emailem přímo z počítače.

Hlavní rysy klienta

  • procházení stromu se skupinami zboží, zobrazení seznamu zboží včetně obrázků,
  • práce s objednávkami (načtení, uložení, tisk, odeslání, …),
  • stažení ceníku,
  • tisk ceníku,
  • stažení obrázků,
  • stažení nové verze aplikace včetně upozornění o přítomnosti nové verze na Internetu,
  • zobrazení grafických letáků a akcí dodavatele,
  • možnost kontroly zpracování objednávek + statistiky objednávek po zvolených intervalech, a to i graficky,
  • podpora cizích měn, zejména Eura, a to individuálně pro jednotlivé zákazníky,
  • bodový systém: zobrazování získaných bodů a motivace zákazníků k překročení určité částky pro získání dalších bodů,
  • automatický přepočet aktuální objednávky po stažení nového ceníku včetně zobrazení seznamu položek, u nichž se změnila cena nebo které byly vyřazeny ze sortimentu dodavatele,
  • automatické ukládání objednávky po každé změně a její opětovné načtení při dalším spuštění systému (díky tomu nedojde ke ztrátě dat ani v případě výpadku elektrického proudu),
  • výběr z několika cizích jazyků,
  • reklamní banner,
  • možnost zabezpečení aplikace heslem,
  • a další.