Informace o našich produktech na 608 207 091
Online podpora

Jak používat hotline

 

Funkční tlačítka

  • Skrýt dokončené události - pokud je zaškrtnuto, nezobrazují se v seznamu události se stavem Splněno.
  • Přidat záznam – otevře okno pro přidání nového záznamu.

Sloupce tabulky

  • Termín splnění - datum splnění úkolu.
  • Typ - typ záznamu v Hotline.
    • Dodatečný požadavek - Dodatečný požadavek na úpravu programu. Pokud bude dodatečný požadavek složitější a nebo bude přesahovat rámec placené technické podpory, bude Vám nejprve zpracována cenová nabídka a zaslána na e-mail.
    • Dotaz - Dotaz na funkci, postup práce, nebo možnost řešení problému pomocí stávajících prostředků systému apod. Odpověď bude připsána k Vašemu dotazu do Hotline a zároveň Vám přijde také e-mailem.
    • Nahlášení chyby - Nahlášení chyby systému, špatné funkčnosti některé jeho součásti apod. Po odstranění chyby bude daná událost označena za splněnou. O jakékoliv změně stavu Vašeho záznamu budete navíc informování e-mailem.
    • Reakce - Reakce na odpověď na Váš dotaz či požadavek. Slouží ke zpřesnění nebo doplnění Vašeho požadavku či dotazu.
  • Předmět - předmět záznamu.
  • Vložil - identifikace uživatele, který záznam vložil.
  • Vloženo - datum a čas vložení záznamu.
  • Stav v % - procentuální stav řešení dotazu.
  • Stav události
    • Nezahájeno - požadavek čeká na zpracování.
    • Předáno ke zpracování - požadavek byl předán ke zpracování specialistovi na danou problematiku.
    • Probíhá - požadavek je právě zpracováván.
    • Splněno - požadavek byl zpracován, tj. chyba byla odstraněna, dotaz zodpovězen apod.
  • Editovat - otevře okno pro editaci daného záznamu.
  • Reakce - otevře okno pro přidání reakce k danému záznamu.

Okno pro přidání/editaci záznamu

  • Typ události – zvolte typ záznamu, který chcete přidat do hotline.
  • Předmět – předmět záznamu, který charakterizuje jeho obsah.
  • Produkty – zvolte produkt, kterého se záznam týká.
  • Poznámka – popište co nejpodrobněji Váš dodatečný požadavek nebo chybu systému. Výrazně tím urychlíte jejich vyřešení.
  • Uložit – klikněte pro odeslání záznamu do hotline.
  • Zpět na všechny zadané úkoly – tento odkaz Vás vrátí zpět k přehledu zadaných úkolů.
  • Odhlásit – tento odkaz Vás odhlásí z hotline.